مقایسه بهترین کنترلرهای آبیاری هوشمند

بهترین-تایمر-آبیاری-خانه

آیا می خواهید چمن یا فضای سبز خود را به کانون حسادت محله تبدیل کنید؟ سیستم آبیاری قطره‌ای و اسپرینکلر خود را با یک کنترل‌کننده هوشمند به روز کنید. امروز قصد داریم چند تا از بهترین کنترلر آبیاری هوشمند 2021 رو براتون معرفی کنیم. این کنترلر‌ها در آمازون بیشترین فروش را داشته‌اند. با ما همراه باشید.

این دستگاه‌ها به اینترنت متصل می‌شوند و از داده‌های آب و هوایی در زمان واقعی برای تنظیم دفعات آبیاری استفاده می‌کنند. تا مثلاً هنگام باران ناگهانی بعد از ظهر، یا در یک روز خشک و گرم آبیاری نداشته باشید. کنترلر‌های هوشمند می‌توانند در هزینه آب شما نیز صرفه جویی کنند.

در زیر بهترین کنترلر‌های آبیاری هوشمند را از آزمایش های Consumer Reports پیدا خواهید کرد. یک عامل مهم این محصولات را از عملکرد برتر جدا می‌کند.

معرفی سه برند معتبر تایمر و کنترلر آبیاری

Larry Ciufo، مهندس آزمایش CR برای کنترلر‌های آبیاری هوشمند قطره‌ای، می گوید: “توانایی این کنترلر‌های آبپاش هوشمند برای تنظیم دقیق آبیاری به شدت به قدرت داده‌های آب و هوایی آنها بستگی دارد. شما می‌خواهید کنترلری داشته باشید که برای انجام تنظیمات خود از داده‌های پیش بینی آب و هوایی زیادی استفاده کند.”

در آزمایش CR از کنترلر اسپرینکلر هوشمند، ما از جمله ویژگی‌های دیگر سیم‌کشی کنترلر به شیرهای آب سیستم آبپاش و اینکه استفاده از کنترل‌ها ساده است را ارزیابی می‌کنیم. برای سنجش میزان دقت آبیاری سیستم، ما اطلاعات واقعی بارندگی را از یک باران سنج جمع آوری می‌کنیم و سپس بر اساس آن داده‌ها میزان کنترل بیش از حد آب را کنترل می‌کنیم.

هر سه مدل زیر، دارای کنترل برنامه‌های گوشی‌های هوشمند هستند و تحت برنامه WaterSense EPA تأیید شده‌اند.

کنترلر آبیاری Orbit B-Hyve 57950

کنترلر آبیاری Orbit B-Hyve 57950

Orbit B-Hyve 57950 به نظر می‌رسد یک کنترل‌کننده آب پاش سنتی است اما بسیار هوشمند است. به دلیل کنترل‌های آسان برای استفاده و پوشش ضد آب و هوا، برای راحتی کار در آزمون‌های ما رتبه عالی کسب می‌کند، به علاوه یک اتصال برای اتصال به اینترنت است. پاسخگویی به آب و هوای آن به اندازه رقابت خوب نیست زیرا از داده‌های آب و هوایی محدودتری استفاده می‌کند، گرچه در تست‌های ما هنوز بسیاری از مدل‌های دیگر را شکست می‌دهد. این برنامه دارای کنترل دستی با صفحه LED و کنترل صدا از طریق Amazon Alexa و Google Assistant است. این مدل با حداکثر 12 منطقه بارانی کار می‌کند. نسخه شش منطقه‌ای نیز موجود است.

کنترلر آبیاری Rachio 3 8ZULW-C

کنترلر-آبیاری-ریشیو

Rachio 3 8ZULW-C یک کنترلر آبپاش است که به راحتی به WiFi متصل می‌شود. و نسبت به پیش بینی‌های محلی بسیار پاسخگو است. و امتیاز بسیار خوبی را برای این قابلیت دریافت می‌کند. چند امتیاز از دست داد زیرا دستورالعمل‌های سیم‌کشی آن مشخص نیست. و فاقد باتری پشتیبان و پوشش ضد آب است. (یک محفظه ضد آب به طور جداگانه به قیمت 29 دلار فروخته می‌شود.) علاوه بر کنترل برنامه، این Rachio همچنین دارای کنترل دستی روی خود دستگاه و کنترل صدا از طریق Amazon Alexa ، Apple HomeKit و Google Assistant است. این مدل با حداکثر هشت منطقه بارانی کار می‌کند. نسخه 16 منطقه‌ای نیز برای سیستم‌های بزرگتر در دسترس است.

کنترلر آبیاری Rain Bird ST8-2.0

کنترلر آبیاری Rain Bird ST8-2.0

Rain Bird ST8-2.0 در رتبه‌بندی ما جایگاه بالایی کسب می‌کند. اما دارای چند کاستی است. این فقط رتبه‌ای از خوب برای پاسخگویی به آب و هوا را دریافت می‌کند. به این معنی که تنظیمات آبیاری آن به اندازه برخی از مدل‌های دیگر دقیق نیست. اتصال به اینترنت نیز ممکن است دشوار باشد. اما هنگامی که آن را فعال و راه اندازی کردید، استفاده از Rain Bird بسیار راحت است. کنترل‌های دستی با نمایشگر LED و همچنین کنترل صدا از طریق آمازون الکسا و دستیار Google وجود دارد و در یک محفظه ضد آب قرار دارد. این مدل با حداکثر هشت منطقه بارانی کار می‌کند.

مطلب «بهترین کنترلر آبیاری هوشمند 2021» در دسته مطالب «آبیاری هوشمند» قرار گرفته است . اگر به این موضوع علاقه مندید به «آبیاری هوشمند» مراجعه کنید.

به صفحه فروشگاه تایمر‌های آبیاری هوشمند مراجعه کنید. و محصولات ما را مشاهده کنید. شما می‌توانید از ما مشاوره رایگان برای طراحی و راه‌اندازی سیستم آبیاری هوشمند، دریافت کنید.

منبع: منبع یک،

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا