ماده ۱ – تعاریف و اصطلاحات
اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:
۱-۱- شرکت: شرکت پویا تراشه که نسبت به ارائه خدمات اپلیکیشن آبان اقدام میکند و کلیه حقوق مادی و معنوی آبان متعلق به وی میباشد.
1-2- اپلیکیشن: نرمافزار متعلق به شرکت به منظور استفاده از خدمات آبان، حق استفادۀ از آن برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی و سند حاضر به کاربران اعطا میشود.
1-3- کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است که از خدمات اپلیکیشن بهرهمند میشود.
1-4- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات آنلاین در اپلیکیشن ایجاد کردهاند.
۱-5- اطلاعات شخصی: اطلاعات شخصی دریافتی از کاربر تنها شماره موبایل است. نام و نام خانوادگی و ایمیل اختیاری میباشد.
۱-6- اطلاعات محرمانه: اطلاعات خصوصی کاربران که در سرور آبان ثبت میشود، اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد میشود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهرهبرداری از خدمات اپلیکیشن توسط شرکت یا طرفهای تجاری تولید یا در اختیار شرکت قرار داده میشود.
۱-7- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئیننامههای اجرایی، بخشنامهها، دستورالعملها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد اعم از دستورالعملها و آییننامههای مرتبط بانکی، پولی، تجارت الکترونیکی و دیگر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران. همچنین کاربر نیز ملزم به رعایت تمامی موارد مذکور خواهد بود.
ماده ۲ – استفاده از اپلیکیشن و خدمات آبان
2-1- مسئولیت تامین اینترنت و سختافزار لازم و همچنین پرداخت هزینههای مربوط به آنها برای استفاده از خدمات آبان به عهدۀ کاربران است.
۲-۲- کاربران میپذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با وی استفاده کند.
۲-۳- خدمات آبان ممکن است با مشارکت خدمات شرکتها دیگری ارائه شود که شرکت روی آنها کنترلی ندارد. در چنین شرایطی کاربران میپذیرند که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات (privacy policy) مختص خود را دارند. شرکت مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکتها ندارد.
2-4- شرکت اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ طرف سومی به اشتراک نمیگذارد.
ماده ۳ – مسئولیت شرکت
۳-۱- شرکت تمام تلاش خود را جهت رضایت کاربران و رفع اختلالات ایجاد شده در زمان استفاده از خدمات اپلیکیشن میکند.
۳-۲- شرکت تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرمافزاری خود توسط دستگاههای کاربران محترم میکند. اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاهها یا همۀ شبکههای ارتباطی نخواهد داد.
۳-۳- تمامی اطلاعات شخصی کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع است.
۳-۴- چنانچه هر یک از کاربران اپلیکیشن در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق میتوانند درخواست پشتیبانی خود را از طریق تلگرام، شماره تلفن یا ایمیل پشتیبانی مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل مشکل انجام خواهد داد.