بررسی بهترین دوربین‌ امنیتی بی‌سیم 2020

ما راحتی و انعطاف پذیری دوربین های امنیتی خانه بی سیم را دوست داریم. یکی از موارد مورد علاقه « Arlo Pro3 »  100٪ بدون سیم است. اتصال Wi-Fi و باتری آن باعث می شود تا نصب در هر جایی که نردبان به آن دسترسی دارد آسان باشد. این یک دوربین امنیتی گران قیمت است، اما ما فکر می کنیم ارزش سرمایه گذاری آن را دارد. دراین بررسی بهترین دوربین امنیتی بی‌سیم ببینید کدام دوربین های لیست ما واقعا بی سیم هستند. از کدام دوربین ها می توانید در داخل و خارج استفاده کنید. و ویژگی های هوشمند هر کدام در جدول مقایسه و بررسی دوربین امنیتی ما در زیر ارائه شده است.

بهترین دوربین بدون سیم (Arlo Pro 3)

بهترین دوربین بیسیم-Arlo Pro 3

Arlo Pro 3 بهترین دوربین امنیتی بی سیم است زیرا نیازی به سیم برق ندارد و هنوز هم می تواند از رقابت بهتر عمل کند. Arlo از بهترین سازگاری با خانه هوشمند نیز برخوردار است. با Amazon Alexa ، Google Assistant ، Apple HomeKit و Samsung SmartThings کار می کند.

ما فکر می کنیم Arlo Pro 3 یک گزینه عالی برای یک دوربین با باتری است، به خصوص اگر می خواهید یک تنظیم سریع، دوربین های متعدد و کیفیت فیلم فوق العاده داشته باشید. فیلم 2K آن جزئیات بیشتری از دوربین های 1080p در فضای باز را ضبط می کند و به لطف دید در شب مادون قرمز و داخلی، فیلم واضح را در هر زمان از روز ضبط می کند.

مزیت‌ها

  • وضوح تصویر 2K
  • 100٪ طرح بدون سیم
  • تطبیق پذیری داخلی / خارجی
  • یکپارچه سازی خانه هوشمند

معایب

  • قیمت بالا
  •  2 دوربین برای دریافت ایستگاه پایه مورد نیاز است

پایه مغناطیسی دیواری نصب آن را در هر مکانی آسان می کند. در حالی که شما باید هزینه ذخیره سازی ویدئوی ابری را در Arlo Pro 3 پرداخت کنید، این یکی از اشتراک های مقرون به صرفه با قیمت ماهانه 2.99 دلار است.

بزرگترین اشکال Arlo Pro 3 این است که به ایستگاه پایه ای نیاز دارد که فقط هنگام خرید دو یا چند دوربین از آن استفاده می کنید. این گزینه را به گزینه ای گران تبدیل می کند، اما در صورت نیاز به بیش از یک دوربین تعادل برقرار می شود.

بهترین دوربین در فضای باز(Ring Stick Up Battery)

بهترین دوربین امنیتی-Ring Stick Up Battery

Ring Stick Up Cam کاملاً بی سیم است. بنابراین در مکان قرارگیری آن انعطاف پذیری بالایی دارید. و قیمتی در حدود 100 دلار دارد. و این یکی از مقرون به صرفه ترین دوربین های امنیتی است که می توانید هم در خانه و هم در فضای باز استفاده کنید.

ما فکر می کنیم باتری Stick Up Cam برای افرادی که با بودجه کافی به یک دوربین بی سیم در فضای باز نیاز دارند بهترین است. Ring همچنین یکی از رقابتی ترین برنامه های ذخیره سازی ابری موجود در بازار را در اختیار دارد که هزینه آن برای ذخیره سازی 60 روزه فقط 3 دلار در ماه است. این یک دوربین بی سیم ایده آل برای یک خانه هوشمند الکسا است. اگرچه ما دوست داریم اگر از دستیار Google و HomeKit مانند Arlo پشتیبانی کند بهتر است.

مزیت‌ها

  • هیچ کابل برق برای درگیری وجود ندارد
  •  قابلیت داخلی / خارجی
  • حسگرهای فعال شده با حرکت
  • سازگاری الکسا

معایب

  • فرایند خسته کننده برای شارژ مجدد باتری
  •  عمر باتری کوتاه

ما گزارش هایی را درباره عمر باتری کوتاه در محصولات Ring مشاهده کرده ایم (برخی می گویند این کار حدود یک ماه طول می کشد) و شارژ مجدد Stick Up Cam روندی طاقت فرسا است زیرا شما باید هر بار باتری را جدا کنید. در حالی که گزینه سیمی برای این دوربین وجود دارد – Stick Up Cam Plug-In – شما انعطاف پذیری نصب آن را در هر مکان از دست می دهید.

می توانید لوازم جانبی پنل خورشیدی تهیه کنید تا نیازی نباشد که باتری را به این زودی ها جدا کنید، اما هزینه اضافی آن برای شما خواهد بود.

باتری حلقه Spotlight Cam

باتری Ring Spotlight Cam (حدود 200 دلار) دو برابر Stick Up Cam است اما دارای مزایای اضافی است. آژیر داخلی و کانون توجه روشن می تواند با به صدا درآوردن زنگ خطر که نادیده گرفتن آن دشوار است، می تواند از بازدید کنندگان ناخواسته جلوگیری کند. ما همچنین دوست داریم که نورافکن می تواند به عنوان یک چراغ مسیر برای رفت و آمد به ماشین شما در شب دو برابر شود.

بهترین دوربین با بودجه کم (Wyze Cam Pan)

Wyze Cam Pan تنها در سه ثانیه می تواند کل اتاق را اسکن کند. می توانید تنظیمات را با ویژگی Pan Scan تنظیم کنید. تا یک منطقه را به طور خودکار با توجه به مشخصات خود اسکن کنید.

ردیابی حرکت این دوربین Wi-Fi کوچک نیز جالب است. اگر یک بچه یا سگ از اتاق عبور کند، دوربین همه اقدامات را دنبال می کند. (دیگر هیچ استدلالی در مورد اینکه چه کسی چراغ را شکست؟) نیست.

مزیت‌ها

  • قیمت مناسب
  • پوشش 360 درجه با پان اسکن
  • ردیابی حرکت هوشمند
  • نورد ذخیره سازی ابر 14 روزه رایگان

معایب

  • سیم برق سیم دار
  •  هشدارهای حرکتی ضربه و از دست رفته

به علاوه ، شما می توانید Wyze Cam Pan را با قیمتی کمتر از 40 دلار تحویل بگیرید و آن را به یکی از بهترین ارزش ها در دوربین های امنیتی تبدیل کنید. ما به خصوص طرفداران بزرگ فضای ذخیره سازی ابری Wyze هستیم که کلیپ های کوچک 12 ثانیه ای را حداکثر تا 14 روز ذخیره می کند.

طرح ذخیره ابری پولی Wyze Cam Plus امکان تهیه کلیپ های ویدیویی کامل را فراهم می کند و برای افرادی که خواهان ضبط فیلم بهتر بدون خرید کارت microSD هستند بهتر است. این همچنین یکی از ارزان ترین برنامه ها از هر شرکت دوربین امنیتی است – هزینه آن فقط 2 دلار در ماه یا 15 دلار برای یک برنامه سالانه است.

تنها چیزی که ما دوست نداریم این است که شما به سیم برق نیاز دارید ، که گزینه های قرارگیری را محدود می کند.

بهترین دوربین خانگی هوشمند(Canary)

بهترن دوربین امنیتی-canary

Canary ویژگی های امنیت خانه مانند آژیر و حسگرهای محیطی را با دوربین امنیتی خانه هوشمند ترکیب می کند.

و اجازه ندهید که طراحی کوچک و بدون مانع شما را فریب دهد. Canary به اندازه کافی ویژگی های امنیتی را در این دوربین Wi-Fi قرار داده است تا واجد شرایط تخفیف در بیمه خانه از بسیاری از بیمه های اصلی باشد. این اساساً یک سیستم امنیتی کوچک است. درست در آژیر بلند و دسترسی سریع به خدمات واکنش اضطراری.

مزیت‌ها

  • دوربین، آژیر و مانیتور آب و هوا
  • یادگیری فن آوری برای انطباق با عادت های خود
  •  الکسا و ادغام گوگل
  • اتصال مستقیم به خدمات اضطراری

معایب

  • فقط 20 فوت فاصله برای دید در شب
  •  اشتراک برای برخی از ویژگی ها مورد نیاز است
  •  برنامه تلفن همراه حشره دار

ما حسگرهای Climate Monitor را دوست داریم زیرا این امکان را برای Canary فراهم می کند تا رطوبت، دما و کیفیت هوا را در خانه شما ردیابی کند. این بدان معنی است که اگر شومینه کاملاً خاموش نباشد دوربین می تواند حس کند یا اگر کسی در وان را رها کرده به شما اطلاع دهد.

اگر در طرح خدمات Premium Canary مشترک شوید (حدود 10 دلار در ماه)، دوربین به جای یک روز درج شده در برنامه رایگان، به 30 روز ذخیره فیلم ابر دسترسی پیدا می کند. همچنین می توانید فیلم ها را بارگیری کرده و صدای دو طرفه را باز کنید ، اگرچه این ویژگی ها اغلب با مارک های دیگر رایگان هستند. به طور کلی ، طرح حق بیمه خوب است اما برای مزایای اضافه شده کمی گران است.

ما آرزو می کنیم که وقتی دید در شب می شود کمی بیشتر قدرت داشته باشد – فقط در تاریکی حدود 20 فوت را می بیند. اما بقیه ابرقدرت های آن هنوز هم این دوربین کوچک را به یک رقیب قدرتمند تبدیل کرده اند. بررسی کامل قناری ما را بخوانید.

انتخاب با تکنولوژی بالا(Google Nest Cam IQ Indoor)

بهتریندوربین امنیتی-Google Nest Cam

Google Nest Cam IQ Indoor در مورد کیفیت تصویر، ویدئو و صدا بسیار جذاب است. بعلاوه، دارای هشدارهای شخصی و دستیار Google داخلی است. بنابراین می توانید از آن به عنوان دستیار مجازی برای کنترل خانه هوشمند خود استفاده کنید. دستیار Google داخلی به خصوص مفید است. هنگامی که دوربین امنیتی شما می تواند وظیفه دوگانه را انجام دهد، نیازی نیست که به همان تعداد بلندگوی هوشمند برای خانه خود خریداری کنید.

برای برخی ، این ارزش ممکن است 300 دلار باشد. اما اگرچه عملکردهای هوشمند و سازگاری اتوماسیون خانگی Nest Cam IQ را می پسندیم، بسیاری از دوربین هایی که مشاهده کردیم، مزایای مشابه را با قیمت مناسب تری ارائه می دهند.

مزیت‌ها

  • کیفیت فیلم عالی
  • سازگاری با دستیار Google ، الکسا و سایر محصولات Nest
  • صدای دو طرفه کاملاً شفاف
  • طراحی با کیفیت و زیبایی شناسی

معایب

  • نقطه قیمت بالا
  • برای جالبترین ویژگی ها اشتراک Nest Aware لازم است

این واقعیت که شما نمی توانید از بسیاری از بهترین ویژگی ها (از جمله ضبط ویدئو) استفاده کنید، مگر اینکه در اشتراک ماهانه ثبت نام کنید. اما حداقل اشتراک ماهانه بسیار ارزان تر است و فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به گذشته دارد. به خصوص ما دوست داریم که نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای هر دوربین در خانه خود ندارید.

حرف آخر

تعداد زیادی دوربین امنیتی بی سیم برای انتخاب وجود دارد. ما به سختی سطح انواع دوربین های موجود را خراشیده ایم. هنوز هم، ما فکر می کنیم که Arlo Pro 3 با عملکرد 100٪ بدون سیم خود یک محصول برجسته است.

کیفیت ویدئویی چشمگیر آن باعث می شود که ادامه رقابت سخت باشد. گرچه قیمت آن از اکثر دوربین های دیگر گران است، اما کیفیت کلی Arlo Pro 3 به شما کمک می کند تا تفاوت قیمت را جبران کند.

منبع:

https://www.safewise.com/blog/best-wireless-security-cameras/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا