معرفی برنامه کنفرانس تصویری گوگل :Google Meet

Google Meet

سرویس کنفرانس ویدیوی Google Meet به زودی برای همه امکان استفاده از چت های ویدیویی شخصی رایگان خواهد بود.

گوگل در طول همه گیر کرونا ویروس حرکت بیشتری به فضای گپ ویدیویی می کند و بزودی سرویس کنفرانس ویدیویی برتر خود را ارائه می دهد که Google Meet به صورت رایگان برای کاربران ارائه می دهد. پیش از این فقط در دسترس سازمان هایی که از G Suite استفاده می کردند ، بود . Google meet  به زودی برای همه باز خواهد شد ، با حرکتی که Google را با خدمات چت تصویری رقیب زوم می کند.

در حالی که قبلاً Google Hangouts و Duo برای گپ ویدیویی معمولی در دسترس بودند ، ملاقات با حداکثر 100 شرکت کننده در یک تماس به طور همزمان امکان پذیر است ، و شامل ویژگی هایی از قبیل برنامه ریزی ، اشتراک گذاری صفحه و نوشتن شرح تصاویر در زمان واقعی است.

افزایش حریم خصوصی

گوگل همچنین تعدادی از محافظت های پیش فرض از حریم خصوصی را با Meet ارائه داده است ، از جمله کنترل های میزبان (مانند امکان پذیرش یا انکار ورود به جلسه و قطع شدن یا حذف شرکت کنندگان)  به  نظر می رسد که این  ویژگی ها  در پی مشکلاتی که  برای Zoom  (ورود مهمان  ناخوانده به  چت  ویدئو )ایجاد شده  بود ، اضافه  شده باشند . 

طبق گفته گوگل ، دیدار با نسخه رایگان خود از اوایل ماه می شروع می شود. می توانید از خدمات گپ تصویری در وب در meet.google.com و برنامه های تلفن همراه برای iOS یا Android استفاده کنید.

نحوه استفاده از Google Meet ، رایگان

برای ثبت نام در نسخه رایگان Google Meet ، به صفحه ملاقات گوگل بروید. نام ، ایمیل ، کشور و استفاده اصلی خود را برای Google Meet (شخصی ، مشاغل ، تحصیلات یا دولت) وارد کنید. با شرایط خدمات Google موافقت کنید و تایید کنید. وقتی سرویس آماده استفاده شماست ، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

پس از در دسترس بودن ، در اینجا نحوه استفاده از نسخه رایگان Google Meet آورده شده است:

1. به صفحه meet.google.comبروید (یا برنامه را در iOS یا Android باز کنید ، یا جلسه‌ای را از تقویم Google شروع کنید).

2. روی شروع جلسه جدید کلیک کنید یا کد جلسه خود را وارد کنید.

3. حساب Google را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

4. روی عضویت جلسه کلیک کنید. شما همچنین می توانید دیگران را به جلسه خود اضافه کنید.

و همین! گپ ویدیویی مبارک.

منبع :

https://www.cnet.com/how-to/how-to-use-google-meet-a-free-zoom-video-chat-rival/?ftag=CAD1acfa04&bhid=&mid=12813995&cid=2241952959

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا